einoveller

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Hej igen!

Av Emma Wallentinson - 11 augusti 2011 22:16

Jag har bestämt mig att jag ska fortsätta blogga,och jag ska försöka att lägga upp 4-5 delar per vecka,om inte mer eller mindre...

Men ni måste ändå ha förståelse om det inte blir världens bästa uppdatering!

(Äkta läsare stannar och förstår,falska klagar och slutar läsa)


Men jag är också lite sugen på att skriva om en kändis,men vem tycker ni jag ska skriva om?

Och jag har bestämt mig för vad novellern ska ha för handling,men nu saknas bara kändisen som ska spela en utav huvudrollerna!

Men vad novellen kommer handla om får ni inte veta förräns kändisen är vald!;)

Så kommentera som galningar och dela med er utav alla idéer och saker som ni har!

Och som ni vet så är det bara jag(Emma) som skriver här på bloggen.


Kom nu ihåg vad ni ska göra!

Men sen också en grej,imorgon så åker jag med Isabelle till hennes farmors land,men jag kanske ,kanske kan ta med en ipad och skriva ifrån den och hålla lite utkik på bloggen!

Annars,MASSOR MED KRAMAR!!!


Emma


Ps: Ni får bild på dom kändisar ni kan välja mellan(utom era egna förslag,vill helst att det ska va en kändis-kille,pga att det ska va en liten annorlunda kärleksnovell;)


1: Justin Bieber(ska den handla om honom,rösta då på JB)


 

2.Cody Simpson(rösta på CS om den ska handla om honom)


 


Sen hade vi Selena Gomez,eller hur?

men somsagt jag vill bara ha in kill-kändisar och i tonåren;)

Men nu får ni självklart komma med era egna förslag!

 
 
clara

clara

14 augusti 2011 16:52

JB ofc

http://www.mspfreaks.bloggplatsen.se

 
emma

emma

14 augusti 2011 17:41

JB! JB!

http://www.rufsig.bloggplatsen.se

 
moa

moa

14 augusti 2011 18:59

grymt bra blogg ! båda ni är otroligt bra på att skiva ! jag har läst båda novellerna , kunde inte sluta. :) kram.

http://moaeloicejohanna.bloggplatsen.se

Emma Wallentinson

15 augusti 2011 11:08

Tack så jätte mycket!
Det värmer verkligen!
Men jag m åste göra dig besviken,men just nu är det bara jag(Emma) som skriver här...
Men jag hoppas det kommer bli lika bra;)
Massor med kramar;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wallentinson - 3 februari 2012 17:57


Jag gjorde ett nytt  lösenord och loggade in,först läste jag sista delan på ''sweet Highschool'' och jag blev förvånad hur bra den faktiskt var,egoistiskt,tack jag vet.. Sen tittade jag på statistiken,3 stycken? förvånande många för att inte ha s...

Av Emma Wallentinson - 3 oktober 2011 17:49

Hej hej!   Jag har funderat fram och tillbaka och nu har jag bestämt mig. Jag ska byta till blogg.se.... Jag kommer alltså då heta einoveller.blogg.se istället. Jag hoppas med glädje att ni fortfarande kommer att läsa? Hoppas ni inte blir...

Av Emma Wallentinson - 28 september 2011 18:37


Hannah:   Justin och jag satt och kollade på film när han plötsligt pausade och kollade allvarligt på mig. ''Middag,ikväll?'' frågade han med ''stone face''. ''Ehm jag vet inte'' skojade jag med honom. ''Oh come om,jag vet att du vill!'' sa...

Av Emma Wallentinson - 26 september 2011 19:26


   Hannah: Jag vaknade nästa dag,med Justin brevid mig. Jag hade inget minne utav att han somnat hos mig,bara att jag bad honom stanna och titta på film... Vi måste somnat båda två? Ett gäspande hördes från min sida och jag vände huvudet  m...

Av Emma Wallentinson - 25 september 2011 19:09


Justin:   Idag hade jag tillbringat min dag med familjen,det är kul att få vara med familjen och vänner efter att varit borta i så många månader. Min kärlek för Hannah har bara växt sig större,jag går runt och tänker på henne varenda dag. Och...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om novellen
 Jättebra
 Helt okej
 Vet inte, läser inte så ofta
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards