einoveller

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Hejsan!

Av Emma Wallentinson - 15 augusti 2011 21:16

Jag har fått kommentar om hur och när man använder var/vart...

Jag är väldigt glad för att ni kommenterar hur jag skriver och säger till om jag kan göra någonting bättre osv.

Men när det gäller var/vart så är jag inte riktigt säker på vad den personen

menar,den personen vet själv vem jag menar så du kanske kan skriva i kommentarerna och förklara om det är nåt jag skriver fel och hur?

Jag är allt annat än arg,tjurig,ledsen...tvärtom jag gillar att ni skriver sånt här!

För då kan jag utveckla mitt skrivande och kanske göra det bättre!

Sen vill jag oxå veta om ni gillar att den handlar om JB?

Kommentera vettja;)

Kramar,Emma!!!

 
 
Amatörornitologen

Amatörornitologen

15 augusti 2011 22:04

Du har t.ex skrivit "''Ja,men jag vet inte heller vart den är". Det ska heta "Ja, men jag vet inte eller var den är". Går inte tillbaka till texten nu då allt jag har skrivit här kanske försvinner. Men jag vet att det någonstans, kanske också i denna står "Vart bor du"? Man säger "Var bor du?". Du/ni är LÅNGTIFRÅN ensam(m)a om detta. Programledare i teve säger så ibland också. Som jag också skrev är jag "språkpolis mot mig själv också. Är definitivt inte "perfekt" men just var och vart tycker jag att jag har koll på. Bra att du tog det bra, för jag menade inte heller att vara "elak". Det är ju annars levande och fina berättelser i den här bloggen. Lycka till!

http://minafaaglar.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wallentinson - 3 februari 2012 17:57


Jag gjorde ett nytt  lösenord och loggade in,först läste jag sista delan på ''sweet Highschool'' och jag blev förvånad hur bra den faktiskt var,egoistiskt,tack jag vet.. Sen tittade jag på statistiken,3 stycken? förvånande många för att inte ha s...

Av Emma Wallentinson - 3 oktober 2011 17:49

Hej hej!   Jag har funderat fram och tillbaka och nu har jag bestämt mig. Jag ska byta till blogg.se.... Jag kommer alltså då heta einoveller.blogg.se istället. Jag hoppas med glädje att ni fortfarande kommer att läsa? Hoppas ni inte blir...

Av Emma Wallentinson - 28 september 2011 18:37


Hannah:   Justin och jag satt och kollade på film när han plötsligt pausade och kollade allvarligt på mig. ''Middag,ikväll?'' frågade han med ''stone face''. ''Ehm jag vet inte'' skojade jag med honom. ''Oh come om,jag vet att du vill!'' sa...

Av Emma Wallentinson - 26 september 2011 19:26


   Hannah: Jag vaknade nästa dag,med Justin brevid mig. Jag hade inget minne utav att han somnat hos mig,bara att jag bad honom stanna och titta på film... Vi måste somnat båda två? Ett gäspande hördes från min sida och jag vände huvudet  m...

Av Emma Wallentinson - 25 september 2011 19:09


Justin:   Idag hade jag tillbringat min dag med familjen,det är kul att få vara med familjen och vänner efter att varit borta i så många månader. Min kärlek för Hannah har bara växt sig större,jag går runt och tänker på henne varenda dag. Och...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om novellen
 Jättebra
 Helt okej
 Vet inte, läser inte så ofta
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards