einoveller

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Gästbloggare på gång??

Av Emma Wallentinson - 7 september 2011 17:11

Hej hej!!!


Jag har bestämt mig och jag kommer ta in en gästbloggare!

Så,om det är någon som är jättesugen och vill så KOMMENTERA!(eller skicka mejl till emma.wallentinson@hotmail.com)

Jag känner att jag inte har riktigt den tiden för att uppdatera varje dag osv..

Men jag vill:


* Du ska va 12 eller över

* Kunna skriva bra med ganska några stavfel,det är inte så jätteviktigt om du rättar sen;)

*vara trevlig och skriva med ett bra vårdat språk.


Det är faktiskt bara det jag kräver,resten kan vi snacka om sen,ifall det är nån som är inresserad!


Kramar Emma!

 
 
jenny 15

jenny 15

7 september 2011 21:53

hej jag vill gärna gäst blogga jag har en egen blogg oxå men där skriver jag bara korta men jag kan skriva långa också :)

http://hemliga-ladan.bloggplatsen.se

 
Amatörornitologen

Amatörornitologen

8 september 2011 19:58

Hade tänkt "erbjuda mig" också. Är betydligt äldre, imorgon! Men jag har en ungdomlig stil och har fått höra att jag ser så ung ut!!! Det viktiaste är väl att ha barnasinnet kvar. Jag skriver ofta berättelser och har fått tre i tryck hos Solentro (om Du inte känner till det kan Du ju kolla).

http://minafaaglar.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wallentinson - 3 februari 2012 17:57


Jag gjorde ett nytt  lösenord och loggade in,först läste jag sista delan på ''sweet Highschool'' och jag blev förvånad hur bra den faktiskt var,egoistiskt,tack jag vet.. Sen tittade jag på statistiken,3 stycken? förvånande många för att inte ha s...

Av Emma Wallentinson - 3 oktober 2011 17:49

Hej hej!   Jag har funderat fram och tillbaka och nu har jag bestämt mig. Jag ska byta till blogg.se.... Jag kommer alltså då heta einoveller.blogg.se istället. Jag hoppas med glädje att ni fortfarande kommer att läsa? Hoppas ni inte blir...

Av Emma Wallentinson - 28 september 2011 18:37


Hannah:   Justin och jag satt och kollade på film när han plötsligt pausade och kollade allvarligt på mig. ''Middag,ikväll?'' frågade han med ''stone face''. ''Ehm jag vet inte'' skojade jag med honom. ''Oh come om,jag vet att du vill!'' sa...

Av Emma Wallentinson - 26 september 2011 19:26


   Hannah: Jag vaknade nästa dag,med Justin brevid mig. Jag hade inget minne utav att han somnat hos mig,bara att jag bad honom stanna och titta på film... Vi måste somnat båda två? Ett gäspande hördes från min sida och jag vände huvudet  m...

Av Emma Wallentinson - 25 september 2011 19:09


Justin:   Idag hade jag tillbringat min dag med familjen,det är kul att få vara med familjen och vänner efter att varit borta i så många månader. Min kärlek för Hannah har bara växt sig större,jag går runt och tänker på henne varenda dag. Och...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om novellen
 Jättebra
 Helt okej
 Vet inte, läser inte så ofta
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards