einoveller

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Funderar...

Av Emma Wallentinson - 3 oktober 2011 17:49

Hej hej!


Jag har funderat fram och tillbaka och nu har jag bestämt mig.

Jag ska byta till blogg.se.

Jag kommer alltså då heta einoveller.blogg.se istället.

Jag hoppas med glädje att ni fortfarande kommer att läsa?

Hoppas ni inte blir arga på mig nu??


Kramizar//Emma<333333333


ps: Jag vet inte om jag ska ta bort bloggen från bloggplatsen.se?


 
 
XYZ

XYZ

3 oktober 2011 18:26

Varför? Har en blogg på blogg.se men tycker personligen att Bloggplatsen är bättre. Men självklart är det du själv som bestämmer. Lycka till vad du än beslutar dig för!

http://fantasiliv.bloggplatsen.se

Emma Wallentinson

4 oktober 2011 17:25

Tack,men jag tycker att blogg.se är lite bättre och jag är ganska van vi det så..
men tack,hoppas du fortsätter läsa iaf!

Kram!

 
Sylvia

Sylvia

4 oktober 2011 16:36

när byter du?

http://sylfadylfa.bloggplatsen.se

Emma Wallentinson

4 oktober 2011 17:24

Bytte direkt,hoppas du fortsätter läsa??
Kram!

 
Trude

Trude

4 oktober 2011 17:52

Ha kvar den här bloggen oxå, vill kunna läsa alla tidigare serier oxå!
Du måste såklart inte uppdatera den här bloggen!

http://insidemyself.bloggplatsen.se

Emma Wallentinson

4 oktober 2011 18:58

Nej,men bloggen kommen oxå finnas kvar här!
hoppas du fortsätter att läsa?

Kram!

 
Ingen bild

Jossan

9 oktober 2011 11:47

Hej!!
Du kan ju bara skriva ett inlägg at"jag bloggar inte mer på denna blogg,unat på blogg.se. Men jag tänker inte ta bort bloggen här på bloggplatsen.se"

PS! Du har jätte fin blogg, tänkte jag skulle börja läsa..? :) Men iaf, bra noveller! :D

 
nemo

nemo

10 oktober 2011 19:26

ta gärna en titt och följ gärna min blogg :D
http://nemoflummare.bloggplatsen.se

http://nemoflummare.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wallentinson - 3 februari 2012 17:57


Jag gjorde ett nytt  lösenord och loggade in,först läste jag sista delan på ''sweet Highschool'' och jag blev förvånad hur bra den faktiskt var,egoistiskt,tack jag vet.. Sen tittade jag på statistiken,3 stycken? förvånande många för att inte ha s...

Av Emma Wallentinson - 28 september 2011 18:37


Hannah:   Justin och jag satt och kollade på film när han plötsligt pausade och kollade allvarligt på mig. ''Middag,ikväll?'' frågade han med ''stone face''. ''Ehm jag vet inte'' skojade jag med honom. ''Oh come om,jag vet att du vill!'' sa...

Av Emma Wallentinson - 26 september 2011 19:26


   Hannah: Jag vaknade nästa dag,med Justin brevid mig. Jag hade inget minne utav att han somnat hos mig,bara att jag bad honom stanna och titta på film... Vi måste somnat båda två? Ett gäspande hördes från min sida och jag vände huvudet  m...

Av Emma Wallentinson - 25 september 2011 19:09


Justin:   Idag hade jag tillbringat min dag med familjen,det är kul att få vara med familjen och vänner efter att varit borta i så många månader. Min kärlek för Hannah har bara växt sig större,jag går runt och tänker på henne varenda dag. Och...

Av Emma Wallentinson - 22 september 2011 17:53


Justin:   Jag vaknade dagen efter hon hade åkt,det kändes tomt utan henne. Är det möjligt att bli såhät kär på bara en vecka? Tydligen är det så,jag var helt förälskad i den här tjejen. Hannah Marie Fuller,tjejen som gör att jag får fjärila...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om novellen
 Jättebra
 Helt okej
 Vet inte, läser inte så ofta
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards