einoveller

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Sweet Highschool Del 13

Av Emma Wallentinson - 20 april 2011 16:07

För mig har du alltid varit den enda,sedan dag ett på hägstadiet,sedan jag såg dig gå in genom dörren in till klassrummet i början av 7:an...har jag varit kär i dig,Natalia.

I hela 3 år!, har jag älskat dig!

Jag vet inte vad jag gjort för fel för att förtjäna det här?!, och hur ont det än gör så...är det nog bäst om vi går vidare...de här 2 åren med dig har varit de bästa åren i hela mitt liv och jag kommer aldrig glömma allt vi gjort tillsammans, våra simturer,picknickar,filmkvällar och inte glömma den dagen vi blev tagna av polisen...xD

De stunderna med dig kommer jag alltid att komma ihåg!

 

Sedan la jag lappen i hennes skåp...

 

Josh persperktiv:


Jag ställde mig vid de andra killarna som vanligt och försökte att inte låtsas om det som hänt igår. Natalia hade nog inte sett lappen jag lagt i hennes skåp, hon hade inte ens kommit till skolan än. Hon kanske inte vågade, efter vad som hade hänt. Jag försökte att inte tänka på det men det var ju omöjligt, Natalia hade ju varit inblandad i det. Och det gick inte att sluta tänka på det. Det gick bara inte. Men när jag tänkte på det dök alltid Zach upp. Zach och Natalia. Det fick inte bli så. Det passade inte ihop, det skulle ju vara Josh och Natalia, inget annat. Men tanken på att Natalia varit otrogen för andra gången fick mig sårad. Hon hade lovat, men så hade hon svikit mig. Ändå ville jag bara förlåta henne och hålla om henne igen. Men hur skulle det se ut? Om jag förlät henne och vi blev tillsammans igen? Skulle hon vara otrogen en gång till? Jag vågade inte ta den risken. Jag ville inte bli sårad igen, så jag antar att det var bäst att hålla sig borta från henne. Om hon nu hade så starka känslor för Zach, var det ändå ingen idé. Han fick gärna ta henne. Hur mycket hon än bad skulle jag aldrig förlåta henne.


Natalias persperktiv:


Jag klarade inte av att gå till skolan efter det som hände igår. Jag orkade inte med Josh, Zach eller Amy. Jag orkade inte med alla frågor. Så jag stannade hemma idag. Kanske imorgon också. Och kanske också i övermorgon. Kanske stannade jag hemma hela veckan. Jag låg under täcket och tänkte. Att allt behövde vara så komplicerat. Det var så typiskt. Att allt skulle hända mig. Det hade ju inte hänt något mellan mig och Zach. En liten kyss bara, sen inget mer. Men Josh förstod inte. Jag kunde inte förklara. Det enda Josh förstod var att han hade blivit lurad, att jag hade gjort det igen. Men han förstod inte. Det var bara en kyss. En liten obetydelsefull kyss. Jag drog täcket över huvudet.

- FAN! skrek jag. -VARFÖR SKA ALLT HÄNDA MIG?! Jag var ensam hemma, så jag skrek rätt mycket, rätt högt. Vilket då resulterade i att grannarna snart kom och knackade på. Men jag öppnade inte. Varför skulle jag öppna? Varför skulle jag bry mig? Mitt liv va så eländigt ändå, jag orkade inte bry mig.


Zachs persperktiv:

Natalia hade inte kommit till skolan idag. Antagligen var hon för ledsen. Jag brukade egentligen inte bry mig om när folk var ledsna, men med Natalia var det annourlunda. Hon bettyde något för mig. Och det var mitt fel att hon mådde dåligt. Jag kände mig nästan tvungen att svänga förbi hos henne för att höra hur hon mådde.

- Natalia det är jag, ropade jag när jag stod utanför hennes hus. Efter en lång stund öppnades dörren och hon stod där. Hon hade mjukisbyxor och en vit t-skirt och var röd runt ögonen.

- Åh Zach, mumlade hon. -kom in. Jag gick in och satte mig på hennes säng.

- Natalia jag vet att det var fel att kyssa dig men jag gillar dig verkligen¨så jag kunde inte låta bli, började jag.

- Det är okej Zach, mumlade Natalia och satte sig brevid mig. -jag borde inte ha låtit dig göra det... Så tittade hon på mig och log lite.

- Jag gillar dig verkligen Zach, sa hon. Jag log.

- Jag älskar dig Natalia, sa jag. -och när du ändå inte är upptagen med Josh... jag blev tyst, men Natalia förstod ändå.

- Du har rätt, sa hon. -Josh och jag är inte tillsammans längre  och jag gillar dig verkligen Zach. Jag böjde mig fram mot henne och så kysstes vi. (Hon har sååå underbara läppar...)


Skrivet av Isabelle :D Lite stressigt där i slutet men hoppas det blev bra, kommentera gärna!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wallentinson - 3 februari 2012 17:57


Jag gjorde ett nytt  lösenord och loggade in,först läste jag sista delan på ''sweet Highschool'' och jag blev förvånad hur bra den faktiskt var,egoistiskt,tack jag vet.. Sen tittade jag på statistiken,3 stycken? förvånande många för att inte ha s...

Av Emma Wallentinson - 3 oktober 2011 17:49

Hej hej!   Jag har funderat fram och tillbaka och nu har jag bestämt mig. Jag ska byta till blogg.se.... Jag kommer alltså då heta einoveller.blogg.se istället. Jag hoppas med glädje att ni fortfarande kommer att läsa? Hoppas ni inte blir...

Av Emma Wallentinson - 28 september 2011 18:37


Hannah:   Justin och jag satt och kollade på film när han plötsligt pausade och kollade allvarligt på mig. ''Middag,ikväll?'' frågade han med ''stone face''. ''Ehm jag vet inte'' skojade jag med honom. ''Oh come om,jag vet att du vill!'' sa...

Av Emma Wallentinson - 26 september 2011 19:26


   Hannah: Jag vaknade nästa dag,med Justin brevid mig. Jag hade inget minne utav att han somnat hos mig,bara att jag bad honom stanna och titta på film... Vi måste somnat båda två? Ett gäspande hördes från min sida och jag vände huvudet  m...

Av Emma Wallentinson - 25 september 2011 19:09


Justin:   Idag hade jag tillbringat min dag med familjen,det är kul att få vara med familjen och vänner efter att varit borta i så många månader. Min kärlek för Hannah har bara växt sig större,jag går runt och tänker på henne varenda dag. Och...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om novellen
 Jättebra
 Helt okej
 Vet inte, läser inte så ofta
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards