einoveller

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Sweet Highschool del 6

Av Emma Wallentinson - 17 april 2011 20:00

Förra delen:

Jag bestämde mig för att gå till en liten smoothie bar och sedan bara gå runt för att...jaa bara göra ingenting.

När jag var framme beställde jag det jag ville ha och sedan gick jag runt på stan...efter ett tag blev det ganska tråkigt att bara gå där och det började bli ganska sent.

Jag bestämde mig för att gå till stranden en snabbis för att se om man kunde se solnedgången.

 

När jag kommit fram till stranden ser jag någon sitta där i sanden...jag går lite närmre och bestämmer mig för att sätta mig brevid, när jag sätter mig ner och kollar åt höger där personen sitter möter jag ett välbekant ansikte, det var...

  

    (Natalias pyjamas)

 

Natalias perspektiv:

 

...Zach.

-Oj,vad gör du här?,sa jag förvånat.

-Ehm..mina föreldrar skulle ut så jag skulle se om de var på stranden,sa han...men jag såg att det inte var hela sanningen.

-Du sa så förra gången jag frågade vi bron oxå,vad är sanningen...

- Det kan jag inte säga om inte du lovar,LOVAR att inte säga något till någon om det?. - okej?

- Jag lovar,svarade jag och väntade på att han skulle börja berätta.

-Joo det är så att...han tystande.

-Det är så att..., fortsatte jag och tittade undrande på honom.

-Det är så att...jag behövde luft, sa han sedan.

- Eeeeh okeeej?, sa jag fundersamt och vände mig så jag tittade ut mot havet.

 

30 minuter senare:


Jag slår vad om att det var något annat Zach var påväg att säga där nere på stranden nyss,men jag orkade inte bry mig om det.

Klockan slog 23.00 och jag började göra mig iordning för säng.

Jag tog på mig min pyjamas som bestod av ett blått enkelt linne och ett par shorts med små Hello kitty huvud på(hehe:)

Sen gick jag för att borsta tänderna och ta bort sminket,allting tog sin lilla tid men sen kunde jag äntligen lägga mig till sängs efter en lång dag.

 

Nästa dag:

 

Efter frukost hade jag bestämt att jag skulle tillbringa sista dan innan skolan började imorgon med Josh.

Jag tog på mig ett par svarta jeans,vitt linne och en svart lång stickad kofta över.

Sminket fick bli naturligt.

Sedan bar det av till Josh.

 

Hemma hos Josh:

Josh perspektiv:

 

Stämningen var inte lika spänd som den var dagarna efter festen, vi pratade som om ingenting hade hänt.

Vi kollade på film och spelade Rappakalja...vi skrattade så vi grät och tiden gick snabbt för rätt som det var skulle Natalia hem,plus att det var skola imorgon.

 

 

 

 

 

Skriven av Emma.

Ganska tråkig men bättre än ingenting:)

Säg vad ni tycker och kom med ideér om ni har nåt på hjärtat!

 
 
Ingen bild

Hanna

18 april 2011 09:19

Asså eran blogg äger!! Den är jätte rolig!! ;D<3

Emma Wallentinson

18 april 2011 09:59

Haha , tack Hanna! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wallentinson - 3 februari 2012 17:57


Jag gjorde ett nytt  lösenord och loggade in,först läste jag sista delan på ''sweet Highschool'' och jag blev förvånad hur bra den faktiskt var,egoistiskt,tack jag vet.. Sen tittade jag på statistiken,3 stycken? förvånande många för att inte ha s...

Av Emma Wallentinson - 3 oktober 2011 17:49

Hej hej!   Jag har funderat fram och tillbaka och nu har jag bestämt mig. Jag ska byta till blogg.se.... Jag kommer alltså då heta einoveller.blogg.se istället. Jag hoppas med glädje att ni fortfarande kommer att läsa? Hoppas ni inte blir...

Av Emma Wallentinson - 28 september 2011 18:37


Hannah:   Justin och jag satt och kollade på film när han plötsligt pausade och kollade allvarligt på mig. ''Middag,ikväll?'' frågade han med ''stone face''. ''Ehm jag vet inte'' skojade jag med honom. ''Oh come om,jag vet att du vill!'' sa...

Av Emma Wallentinson - 26 september 2011 19:26


   Hannah: Jag vaknade nästa dag,med Justin brevid mig. Jag hade inget minne utav att han somnat hos mig,bara att jag bad honom stanna och titta på film... Vi måste somnat båda två? Ett gäspande hördes från min sida och jag vände huvudet  m...

Av Emma Wallentinson - 25 september 2011 19:09


Justin:   Idag hade jag tillbringat min dag med familjen,det är kul att få vara med familjen och vänner efter att varit borta i så många månader. Min kärlek för Hannah har bara växt sig större,jag går runt och tänker på henne varenda dag. Och...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om novellen
 Jättebra
 Helt okej
 Vet inte, läser inte så ofta
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards