einoveller

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Bloggpause?

Av Emma Wallentinson - 7 augusti 2011 14:58

Ja,som rubriken lyder så kanske einoveller behöver en bloggpause just nu...

Det är såhär att Isabelle har tröttnat lite på att skriva så jag kommer få fortsätta skriva själv här,men just nu så har jag(Emma)endel problem hemma som behöver lösas innnan jag kan börja skriva en..

Och så undrar jag om den är fler som vill att novellen ska handla om någon kändis,än sålänge har vi bara fått in ett förslag...

Så jag är inte säker på om det blir en bloggpause eller inte men just nu lutar det åt det hållet.

Massor med kramar// Emma;)

 
 
Ingen bild

Fågelskådaren

9 augusti 2011 19:09

Det hade ju varit roligt att läsa mer. Men jag vet ju av erfarenhet att man inte kan koncentrera sig på för många saker samtidigt. Hade varit kul att läsa om någon kändis. Välkommen tillbaka så småningom!

Emma Wallentinson

11 augusti 2011 22:16

Tack så mycket för att du förstår!
Just nu är det så att mina föräldrar ska skiljas,vill inte dela med mig med för mycket men jag tycker ni ska få veta lite varöfr och så...
Jag är sugen på att skriva nu,men jag behöver veta vilken kändis ni vill att jag skriver om.
Kram Emma;)

 
bella

bella

11 augusti 2011 23:00

vad tycker du är det bästa med sommaren? Kram bella,

http://belladavis.blogg.se

Emma Wallentinson

12 augusti 2011 12:27

Jag måste säga bada och sola!
Plus alla resor och sånt man kan göra!;)
Kram Emma

 
Fågelskådaren

Fågelskådaren

12 augusti 2011 10:28

Tråkigt med Dina föräldrar, beklagar detta./Det finns ju så MÅNGA kändisar, t.ex Kronprinsessan, Lillbabs, Björn Skifs, Eric Saade, Ulric Munther. Hoppas att Du/ni känner för någon. Kanske jag (eller någon annan) kommer på flera. Kram till Dig också.

http://minafaaglar.bloggplatsen.se/

Emma Wallentinson

12 augusti 2011 12:26

Tack så mycket för tipsen,jag sparar alla!
Kram!

 
Fågelskådaren

Fågelskådaren

14 augusti 2011 10:50

Såg i "rampljuset" om en nystartad novell. Skall bli intressant att följa den. Hoppas att den kommer in snart.

http://minafaaglar.bloggplatsen.se/

Emma Wallentinson

14 augusti 2011 11:43

Ja,du såg helt rätt!
Jag hoppas att novellen kommer bli bra och att ni säger till om det är nånting ni inte gillar eller vill ha mer av!
Jag tål både bra och dålig kritik;)
Kram Emma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Wallentinson - 3 februari 2012 17:57


Jag gjorde ett nytt  lösenord och loggade in,först läste jag sista delan på ''sweet Highschool'' och jag blev förvånad hur bra den faktiskt var,egoistiskt,tack jag vet.. Sen tittade jag på statistiken,3 stycken? förvånande många för att inte ha s...

Av Emma Wallentinson - 3 oktober 2011 17:49

Hej hej!   Jag har funderat fram och tillbaka och nu har jag bestämt mig. Jag ska byta till blogg.se.... Jag kommer alltså då heta einoveller.blogg.se istället. Jag hoppas med glädje att ni fortfarande kommer att läsa? Hoppas ni inte blir...

Av Emma Wallentinson - 28 september 2011 18:37


Hannah:   Justin och jag satt och kollade på film när han plötsligt pausade och kollade allvarligt på mig. ''Middag,ikväll?'' frågade han med ''stone face''. ''Ehm jag vet inte'' skojade jag med honom. ''Oh come om,jag vet att du vill!'' sa...

Av Emma Wallentinson - 26 september 2011 19:26


   Hannah: Jag vaknade nästa dag,med Justin brevid mig. Jag hade inget minne utav att han somnat hos mig,bara att jag bad honom stanna och titta på film... Vi måste somnat båda två? Ett gäspande hördes från min sida och jag vände huvudet  m...

Av Emma Wallentinson - 25 september 2011 19:09


Justin:   Idag hade jag tillbringat min dag med familjen,det är kul att få vara med familjen och vänner efter att varit borta i så många månader. Min kärlek för Hannah har bara växt sig större,jag går runt och tänker på henne varenda dag. Och...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om novellen
 Jättebra
 Helt okej
 Vet inte, läser inte så ofta
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards